Medicijnen stress - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu Medicijnen stress - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu

Medicijnen stress

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

23 Augustus 2014 | Nederland, Elburg

Tja, gewoon op vakantie gaan is al een hele ondernemig maar met een berg medicijnen op reis gaan lijkt bijna onmogelijk.

Onlangs werd ik er in het Ziekenhuis op geattendeerd dat ik mijn douane papieren moest regelen, euh.... hoe zo dan? Wat is dat?
Nou ik ga met spuiten door de douane (6stuks) die gekoeld vervoerd moeten worden met de handbagage, lees in cooltas met coolelementen.
En jullie raden het al.....coolelementen bevatten meer dan 100ml vloeistof. OEPS.
Vandaar dus de douane papieren, oké tnx voor de tip.

Maar dan ga je je verder verdiepen en blijken de spuiten tijdens de reis in de koelkast te moeten. Of ik dat ff wil regelen met Croatian Airlines. Goed gelijk maar " ff " bellen.

Ook nog even langs de ggd want ja mijn lichaam maakt geen anti stoffen aan dus heb ik wel wat pepmiddelen nodig.
Natuurlijk was ik verkeerd geïnformeerde en kwam in de eerste x voor jan ...!
Inmiddels weer geweest en check dat kan ik ook afvinken.


Oké alles onder controle dus gelijk maar even medicijnenpaspoort ophalen bij apotheek, fluitje van een cent.
Thuisgekomen besloot ik gelijk al mijn medicijnen maar klaar te leggen.
HELP van de 19 (nee gelukkig lang niet allemaal voor dagelijksgebruik) medicijnen staan er 6 niet op papieren, zucht dat meen je niet.
Terug na apotheek en na een uur wachten, puzzelen, mensen erbij vragen, apotheker er zelf bij vragen, is het toch gelukt en is mijn medicijnenpaspoort compleet.

Fijn wenste de apotheker me nog succes met door de douane gaan met mijn indrukwekkende medicijnenlijst, fijn dat geeft de mens weer hoop.

Zou ik opgepakt worden als drugsdealer :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 19299

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: