Laatste nacht! - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu Laatste nacht! - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu

Laatste nacht!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

01 September 2014 | Nederland, Elburg

Vannacht de laatste keer in mijn eigen vertrouwde bedje slapen en dan gaat de reis beginnen.
Alles lijkt nu redelijk op orde.
De koffers zijn gepakt (ow man.......mensen die vaker met het vliegtuig reizen kennen die stress, heb ik alles gepakt....heb ik niet teveel, heb ik niet te weinig, wil je net je koffer dicht doen bedenk je je ineens euh....zit dit er wel in? Hup op je kop de koffer weer in en natuurlijk HELEMAAL ONDER IN DE KOFFER het "verloren" product.
Morgen nog even wat opladers toevoegen en volgens mij mis ik dan niets.

Nou ja iemand zei tegen me als je je id en pinpas maar niet vergeet red je je altijd en dat is natuurlijk ook wel weer zo.

Bang om me te verslapen hoef ik dit keer niet te zijn. Op de één of andere manier heb ik heel vaak het "geluk" er midden in de nacht uit te moeten omdat je op de meest onmogelijke tijd moet vliegen. Hierdoor slaap je dan vervolgens helemaal niet bang omdat je door de wekker heen slaapt.
Nu kan ik uitslapen.....geloof me, wedden dat het toch weer soort van slapeloze nacht wordt.

Voor nu mijn laatste blogje uit Nederland. Ik wens iedereen een hele fine werkweek :-P