Duiven, muggen en gala! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Duiven, muggen en gala! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Duiven, muggen en gala!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

05 September 2014 | Montenegro, Igalo

Duiven en muggen, ik heb een hekel aan ze in Nederland en ik heb een hekel aan ze in Montenegro.
Het nadeel hier is dat de muggen doof-stom zijn en ik die krengen dus ook niet hoor zoemen s nachts, gevolg ik zit onder de muggebulten.

Dan de duiven, in Nederland schijten ze mijn auto helemaal onder, maar wat ze hier doen.......!
Na de therapie ging ik even lekker op bed liggen dommelen, deuren van het balkon open en even tot rust komen.
Op een gegeven moment word ik wakker, draai me lekker op, zit ik recht in de snuit van een duif te koekeloeren, dat brutale ding zat gewoon op mijn bed, yaiks.
Ik zal jullie de details besparen het dier weer naar buiten te krijgen.

Dan nog wat over de gala avond, er was een restaurant gereserveerd alleen voor Fontana gasten, beetje gedimpt licht, overal kaarsjes aan, mega mooie opgemaakte bloemstukken, er speelde een band, de tafels top opgemaakt. Ja eerlijk is eerlijk het zag er super uit.
Iedereen had zo,n beetje het glitterpak uit de kast gehaald alle oude dames hebben uren voor de spiegel moeten staan om hun haar en make-up zo te krijgen en de heren stak in het pak.

We hebben heerlijk te eten geregen echt super.
De band was geweldig en aan het einde kwam de bediening al dansend binnen om het ijs incl. Vuurwerk op te dienen.

Maar ja toen kwam het, er moest gedanst worden.
Nou voor dat ik verder gaan neem even in gedachten, allemaal mensen met reuma, rolstoelen, looprekken, krukken, braces en laten we de leeftijd niet vergeten.
Alleen dat al bezorgde mij zowat de slappe lach.
Maar dansen die oudjes als of hun leven er vanaf hing maar ja zie je het voor je, ik krijg nu weer de slappe lach.

Al met al zeer geslaagde avond, we hebben genoten en lol gehad.