Computerles - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Computerles - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Computerles

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

11 September 2014 | Montenegro, Igalo

Het is hier pik en pik zwart wat een regen en onweer, komt met bakken tegelijk naar beneden en zelfs begint het hier en daar binnen te regenen, moeten ineens mensen midden in de nacht van kamer veranderen.

Maar goed het is al laat en ik had nog een blog willen schrijven, maar helaas ik was druk bezet vanavond.
Eerst werd ik geacht een paar potjes Rummicub te spelen, (helaas niet 1x gewonnen) maar daarna moest ik computer, ow nee tablet les geven.
Om vervolgens op de telefoon verder te gaan.
Iedereen die mij kent moet nu heel hard lachen want zo,n mobiel wonder ben ik niet.

Gelukkig heb ik er mijn beroep niet van gemaakt want eerlijk is eerlijk ik heb er echt veeeeeeel te weinig geduld voor.
Maar ze waren allemaal trots dat ze weer wat geleerd hadden, vooral hoe dropbox en we transfer werken.
Erg lachwekkend allemaal hoor, ik ben de jongste hier maar heb de simpelste en goedkoopste tablet en mobiel.
Die oudjes gaan wel met de tijd mee.

T ergste was nog, zaten die mensen te puzzelen en elke x maar vragen wat is dit, wat is dat.
Nou pa ze moesten voor de puzzel weten wat een ander woord was voor oude auto.

Ook alle Sudoku waar ze niet uitkomen moet ik oplossen, ach houdt je bezig en is super gezellig, maar ga nu lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 19284

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: