Vertaalbureau & co - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Vertaalbureau & co - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Vertaalbureau & co

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

12 September 2014 | Montenegro, Igalo

Nou ik heb weer een nieuwe baan, een vertaalburau. Hihi.
Mijn kamer ligt precies tegenover de kamer van de arts.
Als ik dus tussendoor naar mijn kamer ga zie ik alle mensen altijd zitten die de dokter nodig hebben.
Zomaar voorbij lopen kan ik niet dus maar ff praatje maken.
Tja, dan blijkt taal toch lastig te zijn en inmiddels ben ik al met drie mensen mee geweest omdat ze me vroegen te vertalen.
- we hadden een gebroken teen
- iemand die bleef over geven
- iemand die verging van de pijn

Kan hier volgend jaar zo komen werken :-)
Er is trouwens ook altijd iemand van Fontana beschikbaar om te vertalen en te helpen, maar ja lotgenoot is denk ik voor de mensen prettiger of zo.

Nou heb mijn talenkennis goed op kunnen halen.
Zelf de dokter ook maar bezocht, check voor mijn longen had andere medicijnen gekregen en nu gaat het beter.
Helaas ook nog migraine gehad, maar ook dat gaat beter.
Die kuur is super maar ook een aanslag.

Straks ga ik een poging tot shoppen doen.
Helaas wederom tussen de regenbuien door.

Aankomende zondag is er weer een muziek avond voor ons georganiseerd, super leuk.

Tot de volgende blog ik ga nu eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 19296

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: