Vrije dag. - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Vrije dag. - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Vrije dag.

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

14 September 2014 | Montenegro, Igalo

Vandaag hadden we een dag vrij van kuren, even ons lichaam wat rust geven.
Vanmorgen hadden we met onze tafel afgesproken om om negen uur te ontbijten (met therapie dagen kun je dat namelijk niet afspreken omdat iedereen verschillende tijden heeft met therapie).
Heerlijk samen uitgebreid ontbeten en zitten kletsen.

Daarna met een paar nog ff naar wat winkels maar dat werd al snel te gek, vandaag hadden we namelijk echt een fijne zonnige dag maar de luchtvochtigheid was zo hoog dat je niet normaal kon buiten lopen, dus hup dan maar neerploffen op het terras en thee drinken.

Toen in het hotel even wat wezen eten en gelukkig kwam er een heerlijk windje. We zijn toen naar het strand gelopen (straat over steken) en hebben heerlijk liggen zonnen.
Ik loop nu met een hele mooie rode neus rond, nee.......niet van de wijn.
Uit gekkigheid besloten we op de boot te stappen en hebben een rondvaart van een uur gemaakt.

Toen nog even op het zonneterras (in ons blok zijn er al drie dus keuze genoeg). Dochen en avondeten.
Daarna gelijk naar de band die kwam spelen en heerlijk met een grote groep Nederlanders in de bar gezeten en dansen natuurlijk.

Morgen zijn de laatste medische onderzoeken, die krijg je aan het begin en aan het einde en de laatste kuurdag, verschrikkelijk wat is de tijd gevlogen niet normaal.

En dan natuurlijk koffers bakken en dinsdag weer naar huis.....1 geluk heb ik, ik hoef niemand te vertellen hoe mijn kuurreis was, want jullie hebben het elke dag kunnen lezen.
Slaap lekker.

• 15 September 2014 - 22:30

Wouter:

Alvast een goeie terugreis gewenst......

groeten wh

• 16 September 2014 - 06:57

Jopie :

Dank je, hopelijk zonder vertraging deze keer.