Laatste blog - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Laatste blog - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Laatste blog

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

17 September 2014 | Montenegro, Igalo

Ja mensen, hierbij de laatste blog.
Gisteren om half 8 de wekker gezeten en samen gaan ontbijten met de mensen die terug vlogen.
9 uur moesten je koffers op je kamer klaar staan zodat ze opgehaald konden worden en om 10 uur vertrokken we met de bus, dit was wel heel speciaal.
Alle Nederlandse kuurgasten die nog bleven stonden ons buiten op te wachten om afscheid te nemen, maar ook de artsen en verpleegkundigen stonden vrolijk afscheid te nemen, was wel erg speciaal.

Toen op weg naar het vliegveld van Dubrovik met twee keer een grensovergang en helaas toch wel ff wachten, maar we vlogen pas tien over half twee, dus alle tijd want de afstand naar vliegveld is niet groot.

Aangekomen op het vliegveld werd alles voor ons gedaan qua koffers ik heb ze niet aan hoeven raken.
Met een kwartier vertraging stegen we op en kwamen we redelijk op tijd aan in Pula waar we een tussenlanding hadden.
Daar liepen we helaas ontzettend veel vertraging op, eerst moesten ze tanken toen was de bagage erin en later moesten er een stuk of tien zwaar gehandicapten in, die 1 voor 1 naar binnen getild moesten worden.

Helaas kreeg ik onder weg nog een beker wijn van de buurvrouw over me heen, beetje jammer en stinken, maar goed spul is inmiddels al gewassen.

Gelukkig we hadden wind mee en landen uiteindelijk met drie kwartier vertraging, pa had onderweg ook file gehad dus dat kwam goed uit.
Hup koffers ophalen (jaaaaaa deze x is de wijn ook weer heel overgekomen).
En opzoek naar pa ik liep net buiten en hij was er al, heerlijk.

Hup naar huis, bij pa en ma thuis stond de rauwe andijvie met spekkies al op meter wachten en een heerlijke bak koffie.
Ma gooide de wasmachine gelijk vol, ideaal en erg fijn.
Toen waar huis daar stonden twee mooie bossen bloemen klaar, dank jullie wel erg lief en mooi ik geniet er volop van.

In mijn eigen huis gelijk alles opgeruimd en naar bed.
En vanmorgen vroeg helaas de telefoon die me wakker maakte, je schoenen zijn klaar, welkom thuis, het normale leven is weer begonnen.

Ik kijk terug op twee fantastiche weken die veel te snel voorbij zijn gemaakt, ik ben ziek geweest, heb veel oude mensen weer terug gezien, veel nieuwe leren kennen, ontzettend gelachen en genoten, heel hard gewerkt en minder pijn gekregen.
Geweldig, hopelijk is het volgend jaar weer mogelijk :-)

Bedankt voor het lezen allemaal.

Liefs

  • 17 September 2014 - 21:29

    Windy Huenestein:

    Hey Jo, jij bedankt voor het schrijven! Was leuk om te lezen. Alleen heb je nu zondag niets meer te vertellen :) Groet, Windy

  • 18 September 2014 - 23:55

    Jopie :

    Nee das waar, maar vind het wel fijn dat ik nu niet alles tien keer hoef te vertellen.
    En tijdens de vakantie was iedereen gelijk weer op de hoogte, volgend jaar maar weer :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 19292

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: