Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

09 September 2015 | Montenegro, Igalo

Het is precies 00.00 uur. Ik lag gewassen, in mijn pyama in bed in het kuuroord.
Dat houdt in dat alles super, maar dan ook super snel is verlopen.

Om 14.15 reed ik met pa weg. Om 15.45 stonden we al in de parkeergarage geen file ed onderweg. Bij de incheckbalie stond opa Ad al te wachten en nog geen drie minuten later kwam Petra ook al! Wij zijn compleet!!!!
Hup door de doaune waar ik deze keer zonder kleerscheuren doorheen kwam. Daarna samen wat gaan eten en toen richting gste. Al lopend kwamen we oud kuuroord maatjes tegen die waren al geland dus het vliegtuig was op tijd.
Toen wij kwamen aanlopen zaterdag er zelfs al !mensen in het vliegtuig.
We vertrokken zelf 1 minuut te vroeg!!!!
Tussenlanding verliep prima binnen 30 minuten weer in de lucht.
Ook het tweede deel verliep super. Eenmaal geland stonden de mensen van Fontana al op ons te wachten. Zelfs sommige koffers waren er al.
Ook de twee x onderweg door de douane verliepen super!

Echt heel erg fijn.
Op onze hotelkamer stond weer heerlijk eten voor ons klaar, Petra kwam even gezellig bij mij eten daarna snel even koffer uitpakken en nu dit verhaaltje!

Ow zo lief 1 vd kuurgasten die er al is had een lekkere flres drinken op mijn kamer laten zetten met een lief briefje erbij. Super.

Nu snel slapen! Morgen om 08.00 uur eerste afspraak bij de arts. Welterusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 19278

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: