Slecht nieuws - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Slecht nieuws - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

14 September 2015 | Montenegro, Igalo

Nee, niet schrikken!!!! Ik heb geen domme dingen gedaan en ben ook niet ziek geworden.
Het is inderdaad slecht dat ik afgelopen vrijdag Flikken Maastricht heb gemist. Maar dat maken we goed met een film avond hier.

Het slechte nieuws is, is dat het instituut is verkocht. Waarschijnlijk aan een rijke Amerikaans! En ja dat is slecht nieuws! De normale vakantiegangers trekken hier steeds meer naar toe en was wordt dit alles hotel met welness.
Met een beetje geluk kunnen we volgend jaar hier nog terecht en dan is het wss over.
Nu nog niet over nadenken. Maar jammer is het zeker.

Verder zijn er veel !mensen aan het overgeven en aan de diarree. Virus of van de hitte. Hoop dat het mij deze keer over slaat.
Zelf heb ik wel overal pijn. Rug, nek, enkel enz. Helemaal blij word ik er niet van.
Maar goed ik kan rustig aan doen, valt toch niet op tussen alle oudjes ;-)

Wederom vandaag werd ik door de therapeuten 20 geschat, blijft grappig. En hadden we een waterpolo gevecht vandaag. Volop van genoten. Daarna zijn we elkaar nog lekker wezen klieren wanneer iemand ingepakt in de modder lag....foto's volgen nog wel.
Heerlijk af en toe moet dan ook kunnen.

Morgen vertrekt er een groep Nederlanders maar er komen er s nachts ook weer wat terug. Ben benieuwd of er bekenden tussen zitten.

Net mijn buren op de koffie en wijn gehad en heerlijk de dag doorgenomen ( overdag zie je elkaar bijna niet doordat het individueel is). Was gezellig en we hebben genoten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19289

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: