1ste week voorbij - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu 1ste week voorbij - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

1ste week voorbij

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

16 September 2015 | Montenegro, Igalo

Poeh, de tijd vliegt hier. We zijn hier nu al een week. Nog een week en dan vlieg ik al weer terug (de meesten blijven drie weken). Gisteravond vonden we dat de afgelopen week maar gevierd moest worden en zijn we heerlijk op de boulevard bij Nautilus (erg goed, leuk, gezellig en fijn restaurant) ijs gaan eten!
We hebben dikke schik gehad, fijn kunnen kletsen, maar wel weer op tijd slapen.

Gisteren hebben we met z'n allen (andere kuurgasten, artsen en verpleegsters) de kuurgasten uitgezwaaid die weer naar huis vertrokken. En gisteravond hebben we de nieuwen, 44 stuks deze keer (zal wel een kippenhok worden bij het ontbijt want er zijn ook 150 Noren bij gekomen), horen aankomen. Nou ja vooral het rollen en klepperen vd koffers op de gang. Volgens mij hadden deze mensen wel vertraging.

De therapie gaat best goed. Ik heb ontzettend goede therapeuten. Grappige is natuurlijk dat ik heel jong nog ben en ze daar veel mee kunnen doen. Voor mij soms minder grappig want meer wat pakken ze aan.
Ik heb echt een super goede fysio in de zaal, geloof me ik zweet aan 1 stuk door. Volgens mij wil ze dat ik weer turnster ga worden of zo want ik ben me weer een potje lening en mijn spieren een stuk sterker. Deze therapeut komt steeds iets eerder zodat we wat langer kunnen oefenen, geweldig zoals ze zo hun best doen.

De manuele masseur/therapeut is ook geweldig. Door de migraine zaten met nek en schouders wel zovast, dat ze flink aan het werk moet om de boel echt los te krijgen. Maar ze gaat aan een stuk door. Voor haar harder werken dan voor mij, al doet het soms behoorlijk veel pijn.
De zwembad therapeut is een geval apart. Die heeft een energie daar zeg je u tegen. Van het begin tot het einde, stil sta je niet. Daar kan mijn aquarobics groep in Elburg nog wat van leren ;')
Ze is ook in voor een geintje dus soms spetteren we lekker raak, maar ow wee als je niet goed mee doet. Dan stuurt ze je gewoon weg.
Ook dan andere therapeuten zijn super, maar deze drie springen er echt uit.

Het weer is prachtig, volop zo'n 30 tot 35 graden, lekker briesje erbij. Puur genieten. S avonds wordt het al snel donker, rond 7 uur al maar nog wel lekker zwoel. Rond 22.00 begint het koud te worden heerlijk om te slapen dus.

Ik ben echt heel moe geweest, veel migraine gehad en ook veel pijn. Maaaaar ze zeggen altijd de tweede week gaat beter, dus kom maar op, ik kan niet wachten.

Volgende week maandag hebben we ons gala avondje. Altijd super gezellig.
Nu rennen voor de therapie, ben al te laat :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 19301

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: