De laatste lootjes! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu De laatste lootjes! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

20 September 2015 | Montenegro, Igalo

Poeh de dagen vliegen hier echt voorbij niet normaal.
Tja......we zijn zo druk met de therapie dat er weinig tijd voor wat anders is. Maar dat geeft niet.

Ow ow ow je maakt hier dingen mee!
Er is hier ook een gehandicapt meisje uit Rusland ze spreekt heel goed Engels en is helemaal weg van me.
Ze roept steeds dat ik haar tweelingzus ben en lacht voluit als ik langs kom.
Soms is ze veel te moe om therapie te doen en als ik dan zeg dat ze het kan wordt ze zo vrolijk en blij dat ze toch weer gaat.

In de eetzaal zit ook een meneer (nou ja een heleboel) maar deze is bijzonder. Altijd bozig en gistermorgen lag ik onder de tafel van het lachen. Hij probeerde een ei te pellen maar dat ging niet volgens wens, op een gegeven moment legt hij het ei voor zich op bord en slaat hem met de hand helemaal plat. Ow wat erg ik moest zo hard lachen!

Verder zijn er oom veel mensen doof, dit geeft soms grappige situaties. Vandaag was ik iets over het oude instituut aan het vertellen (je hebt hier twee gebouwen voor kuren een oude en een nieuwe) wij zitten allemaal in het nieuwe toen ik dus zei: " dat oude gebouw"! Toen kwam er net een oude dame aangelopen die dacht dat ik het over haar had!
Mijn tafelgenoten lagen onder de tafel van het lachen maar ik schaamde me wel!

Verder lopen er hier heel veel ouderen met Skype. Soms lullen ze zo wat in het rond dat andere mensen reageren, maar dan praten ze dus tegen de laptop.

Gisteravond even lekker uiteten geweest want vandaag waren we deels vrij! Heel gezellig, lekker eten, goede muziek, en voetjes van de vloer.

Vandaag zondag zouden we naar Motor maar helaas liet het weer het afweten vanmorgen kwam het met bakken uit de lucht en was het heeeeel benauwd, we durfden het niet aan. Maar vanmiddag volop zo'n en prachtig weer.

Morgen alweer de laatste kuurdag en morgenavond hebben we het Fontana gala. En tussen de therapie en het gala natuurlijk ook nog de koffer in pakken.

Nu FF computer lesgeven in de bar en op tijd slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 19287

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: