Laatste dag! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

21 September 2015 | Montenegro, Igalo

Zo de laatste therapie dag zit er op.
Vanmorgen nog heel hard gewerkt, en natuurlijk ook afscheid genomen van alle therapeuten, whow en ik had goeden dit jaar.
Vervolgens nog naar de arts voor het eind onderzoek, ze schrok enorm van mijn pols en enkel (in Nederland is het regelmatig zo) maar ze wilde perse een injectie (soort prednison) geven, juist omdat ik morgen ook nog moet reizen en veel lopen. Ik had zo iets van meer hoeft niet. Maar ja enkel werd wel extreem dik, dus toch maar gedaan!

Ik heb lang niet alles kunnen doen dit jaar qua therapie, vaak wat overgeslagen, maar eerlijk is eerlijk het heeft me onwijs veel goed gedaan! Ben echt vooruit gegaan. Merk wel dat het heel zwaar was, vaak migraine en extreem vermoeid. Maar ben blij dat ik mijn twijfels aan de kant heb gezet!
Oom weer nieuwe vrienden gemaakt en geweldig genoten van dit prachtige land.

Net even met een groepje op de boulevard koffie gedronken als afscheid.
Het was gezellig en ook heerlijk. Vanmorgen regen maar daar heb je in de therapie geen last van, en nu heerlijk zonnig en 30 graden.

Grappig bij het instituut heb je ook een kapper, ze was voor vandaag helemaal volgeboekt ivm de gala avond vanavond.
Ben benieuwd hoeveel voetjes er weer van de vloer gaan ;-)

Nu ga ik nog heel even mijn koffie op drinken, de koffer verder inpakken, zonnen en dan klaarmaken voor het gala.
Morgenochtend eerst mijn verjaardag vieren, ontbijten, laatste spulletjes opruimen, 10 uur koffer klaar zetten en 11 uur vertrekken.

Op naar volgend jaar??
Ik laat nog weten hoe het gala was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 19298

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: