Laatste dag! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

21 September 2015 | Montenegro, Igalo

Zo de laatste therapie dag zit er op.
Vanmorgen nog heel hard gewerkt, en natuurlijk ook afscheid genomen van alle therapeuten, whow en ik had goeden dit jaar.
Vervolgens nog naar de arts voor het eind onderzoek, ze schrok enorm van mijn pols en enkel (in Nederland is het regelmatig zo) maar ze wilde perse een injectie (soort prednison) geven, juist omdat ik morgen ook nog moet reizen en veel lopen. Ik had zo iets van meer hoeft niet. Maar ja enkel werd wel extreem dik, dus toch maar gedaan!

Ik heb lang niet alles kunnen doen dit jaar qua therapie, vaak wat overgeslagen, maar eerlijk is eerlijk het heeft me onwijs veel goed gedaan! Ben echt vooruit gegaan. Merk wel dat het heel zwaar was, vaak migraine en extreem vermoeid. Maar ben blij dat ik mijn twijfels aan de kant heb gezet!
Oom weer nieuwe vrienden gemaakt en geweldig genoten van dit prachtige land.

Net even met een groepje op de boulevard koffie gedronken als afscheid.
Het was gezellig en ook heerlijk. Vanmorgen regen maar daar heb je in de therapie geen last van, en nu heerlijk zonnig en 30 graden.

Grappig bij het instituut heb je ook een kapper, ze was voor vandaag helemaal volgeboekt ivm de gala avond vanavond.
Ben benieuwd hoeveel voetjes er weer van de vloer gaan ;-)

Nu ga ik nog heel even mijn koffie op drinken, de koffer verder inpakken, zonnen en dan klaarmaken voor het gala.
Morgenochtend eerst mijn verjaardag vieren, ontbijten, laatste spulletjes opruimen, 10 uur koffer klaar zetten en 11 uur vertrekken.

Op naar volgend jaar??
Ik laat nog weten hoe het gala was.