Stress, alweer??? - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Stress, alweer??? - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Stress, alweer???

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

21 Augustus 2016 | Montenegro, Igalo

Het lijkt wel als of al mijn kuurreizen met stress beginnen, dus dit jaar dacht ik, ik begin op tijd met de hele papier winkel!
Mijn reis was al lang geboekt dus alleen nog even papieren regelen voor het reizen met meer dan 100ml vloeistof! Nou vaker bij de hand gehad, dus papieren opgevraagd bij de leverancier, reumatoloog papieren en brief laten schrijven, medicijnenpaspoort bij de apotheek gehaald en vliegtuigmaatschappij gebeld om plekje in de koelkast te reserveren! Nou kat in het bakkie........!

Maar helaas, er zijn wat wisselingen in mijn medicijnen geweest waardoor ik nu ineens ga vliegen met medicijnen die onder de Opiumwet wet vallen, hellup.....stress.....hoe pak ik dit aan?!

Goed lang leve internet! Eerst moest mijn huisarts een verklaring in het Engels schrijven geen probleem denk je........oeps wel dux! Want op dat papier moet mijn paspoort nummer staan, euh.....die verloopt in oktober en moet vervangen worden want in land van bestemming moet hij drie maand of langer geldig zijn!
Met spoed pasfoto geregeld plus afspraak bij de gemeente voor een paspoort!
Week later om 12 uur de nieuwe ophalen en om 3 uur afspraak bij de huisarts voor de brief!

Gelukkig nu brief binnen en opsturen naar CAK voor de benodigde stempels, dit ging boven verwachting snel!

En als klap op de vuurpijl mocht ik naar de rechtbank wederom voor een aantal stempels, echt mensen wat een gedoe!
Afgelopen vrijdag met ma naar de rechtbank in Lelystad! Ma was haar identiteitskaart vergeten dus bleef maar in de auto zitten!
Ik naar binnen ik door de poort, nee niets geks op zak, id gecontroleerd, ook dik in orde, toen mijn tas door de controle.......ow jee......problemen!!!!

Ik moest zeggen wat ik allemaal in mijn tas had, euh...water, kauwgom, Deo, telefoon, portemonnee, vijltje, enz enz enz jee wat zit er toch veel in een tas!
Maar mevrouw bleef maar vragen wat er inzat nou ik kon echt niet meer bedenken! Begon ze over een klein busje,.....euh klein busje....ik had geweten idee en begon toch wel wat zenuwachtig te worden wat een gedoe zeg!

Graag wilde ikzelf in mijn tas kijken maar dat mocht dus niet! Op een gegeven moment ging die mevrouw maar kijken want ik wist het echt niet!
Ja hoor!!!!!! Komt er inderdaad een busje uit.....de pufjesvan ma die had ze s ochtends voor de zekerheid in mijn tas gestopt!!!!
En bedankt ma!

Daarna ging het heel snel en was ik zo terug bij ma in de auto!
Die kreeg bijna de slappe lach van het pufjes verhaal!

Nou alles deze x toch nog op tijd weten te regelen!
Deze "crimineel" is klaar voor vertrek :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 19282

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: