Aftellen - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

21 Augustus 2014 | Nederland, Elburg

Vandaag is het aftellen begonnen.
De reispapieren zijn binnen, mijn plekje in het vliegtuig is gereserveerd, de koffers uit het stof gehaald, taxi besproken (thx pa en ma) en vandaag de vaccinaties gehaald.
Ja het is definitief, eindelijk.
Nog vier volle dagen werken en dan eindelijk mijn wel verdiende vakantie.

Tijdens de kuurreis zal ik proberen elke dag een stukje te schrijven, mits we dit jaar wel overal een internetverbinding hebben :-)
Vorig jaar alleen op de derde verdieping in de bar, ze beloven dit jaar beter :-D

Ik hou jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 19334

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: