Vakantie, weer een stapje dichterbij!!! - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu Vakantie, weer een stapje dichterbij!!! - Reisverslag uit Elburg, Nederland van jopie - WaarBenJij.nu

Vakantie, weer een stapje dichterbij!!!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

29 Augustus 2014 | Nederland, Elburg

Eindelijk, lang gewacht, toch gekomen,.....nee niet Sinterklaas maar mijn vakantie.
Vandaag op het werk mijn overdracht geschreven, overdracht gehad en mijn out of office aangezet, heeeeeerlijk.

Weer een stapje dichterbij de kuurreis.
Nu kan het pakken van de koffers beginnen, ja koffers jullie lezen het goed, ik mag 46 kilo bagage meenemen. Nee wees gerust, zoveel neem ik niet mee, maar wel twee koffers ;-)

Helaas gaat er ook een paraplu mee in de koffer, de weerscijfers voor mijn eerste week daar een gewedige grote twee met heel veel regen en onweer :-( terwijl het hier in Nederland geweldig lijkt te worden.

Maar ik klaag niet, zwem wel een paar rondje in het olympische zwembad in het hotel.

  • 30 Augustus 2014 - 20:37

    Ilja:

    Heerlijk hoor dat je vakantie nu echt begonnen is! Ik heb al twee regenvakantieweken erop zitten en hoop echt op mooi weer in Nl. Zullen we de zon gewoon delen

  • 31 Augustus 2014 - 14:34

    Jopie:

    Heee Ilja, ja zeker wil ik de zon wel delen.
    De verwachtingen zijn daar ook zo mega slecht, niet leuk mee.
    En jij kunt met je pootje omhoog niet eens van de zon genieten :-(
    We gaan gewoon samen voor nog mooie top weken :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 19330

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: