Spetter, spatter - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Spetter, spatter - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Spetter, spatter

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

04 September 2014 | Montenegro, Igalo

Nee, ik zing niet het liedje van Alfred Jodokus Kwak, maar ik doel op het weer hier. In Nederland vallen de mussen dood van het dak, hier regen ik weg en tussendoor is het lekker aan het onweren.
Al met al de voorspellingen hebben niet gelogen ze gaven een cijfer twee, nou ik vind dat nog mild :-)

Vanmorgen de hele ochtend voor het eerst therapie gehad, nou hier een aantal grappige dingen:
- sommige mensen denken dat ik hier met mijn vader ben (de dansende oude meneer van 74)
- ze schatten me allemaal in de 20 (krijg je met al die oudjes, daar lijkt iedereen jong bij)
- vanmorgen lag bij de fysio de oudste (96) en de jongste 31, ik dus) naast elkaar en dat moesten alle therapeuten ff zien
- iedereen moet echt even aan mijn haar zitten als ik het los heb (grrrrr.....afblijven)
- ik me alleen vandaag al 10x aan en uit heb moeten kleden, therapie op zich
- ze hier niet snappen hoe is zo lenig ben
- mensen hier mijn naam echt niet kunnen uitspreken

Ja ja heel gebeuren zo, ik kwam er alleen achter dat ik door de therapie niet tussen de middag kan eten want dan ben ik te laat terug.
Nog zo even schema laten aanpassen dus, wat hier allemaal netjes voor je gedaan wordt.

Verder is mijn haardracht hier een knot op de kop' zoals Roy Donders het zo mooi zou zeggen. Maar kuren met lang haar, zwaar onandig.

Vanavond hebben we een gala avond. Ik zit nu stiekem op bed wel te lachen want het schijnt dus dat, dat echt heel bijzonder is (vorig jaar gemist) en er zijn serieus mensen vanuit Nederland die een strijkbout hebben meegenomen om de gala kleren te kunnen fatsoeneren.
Of ik het ook nog nodig had, whahahaha, nee dat heb ik drie jaar geleden al gestaakt.

Tevens nog wat bezienswaardigheden uitgezocht om naar toe te gaan maar dan moet het weer echt beter worden.
De excursie van morgen valt zo ook letterlijk in het water.
Maar ik klaag niet we hebben ontzettend veel lol samen.

  • 07 September 2014 - 11:13

    Heidi Doornwaard:

    Ik zeg gelijk een afspraak maken bij de kapper zodra je terug bent voor een leuk vlot modelletje! :-)

  • 07 September 2014 - 11:27

    Jopie :

    Kan zelfs hier naar de kapper, knippen en leuk opmaken voor 3 euro.
    Maar heeft hier toch geen zin, doordat het zo,n zes keer per dag nat wordt is het sowieso al een drama, ondanks mijn knot op de kop ;-)

  • 08 September 2014 - 21:11

    Heidi:

    Ik zeg gelijk doen, voor die 3 euro, dat red je hier niet. Dus verras ons!!!

  • 08 September 2014 - 23:15

    Jopie :

    Heb ik hier helemaal geen tijd voor :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 19331

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: