Reunie & feestavond - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Reunie & feestavond - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Reunie & feestavond

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

10 September 2014 | Montenegro, Igalo

Vanmorgen vroeg aan het ontbijt hadden we een soort van reünie.
Vannacht zijn er weer 14 Nederlanders aangekomen waarvan ik er zeker vorig jaar ook 8 heb ontmoet.
Ontzettend gezellig en een hoop koffiedrink afspraken voor deze week staan alweer gepland.
Eerlijk is eerlijk iedereen is hier gelijk en even gemoedelijk tegen elkaar.

In de therapie denken alle therapeuten dat is of Russisch of Pools ben.
Geen idee hoe ze er bij komen, maar dan kletsen ze hele verhalen en dan kijken ze zo maf als je niets terug zegt (vaak zie je ze niet dus heb je sowieso niet in de gaten dat ze tegen je praten).
Vervolgen hebben we dan maar weer de slappe lach.
Grappige is ook dat veel therapeuten hier gemakkelijker Duits praten dan Engels maar de ouderen vinden dat niet zo fijn.
Tegen mij praten ze Duits en ik praat Engels terug, heerlijk zo al die talen door elkaar.
Er is hier zelfs een fysiotherapeut die vrij goed Nederlands praat en die elke dag wat bijles van mij krijgt, en in montenegeriaans van hem,.........geloof me, ik kan er geen klap van.

Met mijn andere fysiotherapeut heb ik steeds de slappe lach, jonge meid, super gezellige klets tante en hele verhalen erg gezellig.

Vanmiddag heb ik besloten en ik lig in de zon en lees een boek middag te houden.
Vanavond hebben wij als Fontana gasten een locale band gehuurd en die komt hier de hele avond zingen en spelen, en wij natuurlijk dansen.

Morgen staat er een tripje Hercig Novi op het programma ik zou gaan lopen met twee nieuwe mensen die ik deze week heb leren kennen, maar toen stelde 1 iemand voor heen met de bus terug lopen, ideaal, lijkt me veel beter.

Ik ga nu rennen voor mijn onderwater massage en dan lekker modderen.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 19288

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: