Wat moet ik in mijn tas stoppen? - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Wat moet ik in mijn tas stoppen? - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Wat moet ik in mijn tas stoppen?

Door: Jopie1982

Blijf op de hoogte en volg jopie

04 September 2016 | Montenegro, Igalo

Deze week al drie keer geprobeerd mijn tas in te pakken, maar steeds kwam er wat tussen dus vandaag moet het echt gebeuren,......maar tja.......wat stop je in je tas met zulke slechte weersvoorspellingen?

Ja jullie lezen het goed. De voorspellingen waren tot en met gisteren super goed en vanaf vandaag bar en bar slecht. Ik werd al getipt door iemand die er nu al zit en die zei dat het extreem benauwd was en dat de locals voorstellen dat het heel slecht weer gaat worden. Nou volgens welke planner je ook kijkt........ze zijn het allemaal eens met de locals.
Regen, wind en onweer........!
Maar ach.......de modderpakking is in elk geval lekker warm ;-)

Gewoon hopen dat al die voorspellingen gewoon mis zijn en we daar ook nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten.

Verder zit ik nu vol spanning het nieuws over Schiphol in de gaten te houden......tot en met vandaag mogen ze NIET staken. Vanaf morgen mag het weer, maar dat moeten ze 24-uur van te voren aankondigen.....wat op zondag niet kan......dus dinsdag is de eerste dag dat ze officieel weer zouden kunnen en mogen......!
Ik ga maar duimen dat die voorspellingen ook niet kloppen.

En ondertussen......stop ik maar een poncho in mijn tas.