Gala avond - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Gala avond - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Gala avond

Door: Jopie1982

Blijf op de hoogte en volg jopie

12 September 2016 | Montenegro, Igalo

Vandaag maandag was het zover een avond waar iedereen naar uitkijkt, de gala avond! Normaal was het altijd een gala avond inclusief diner dit jaar helaas niet omdat er nog niet zoveel Nederlanders zijn!
Dus eerst eten in het hotel en om zeven uur verzamelen bij de panoramabar!

Daar hadden ze de boel mooi versierd allemaal lekkere hapjes op tafel en een lekker glaswijn! Iedereen had weer de mooiste jurken en pakken aan, op twee na.....die liepen in sportkleding....heb je dan een plaat voor je kop of niet?

Er was een band die muziek speelde wat perfect was voor pa en ma....en al mijn mede kuurgasten, Maria Maria, Country road, linedance muziek en ga zo maar door!
Wederom, zoals elk jaar was ik compleet verbaasd rolstoelen en relaties gingen aan de kant en hups dansen maar!
Ik vraag me echt af......hoe komen die mensen morgen uit bed!

Maar t mocht de pret niet drukken super gezellig en veel lol samen gehad!!

Heel bijzonder hier heb je een arts en een verpleegkundige die de nachtdienst draaien de verpleegkundige kwam gezellig mee feesten geen probleem, zie ik haar even later ook gewoon aan de wijn zitten euh......das toch niet norm?????
Tja ander land he, maar bijzonder vind ik het wel!

Ik heb mijn jurk weerin de wilgen gehangen en ga nu lekker slapen het feest is nog niet afgelopen maar mijn wekker gaat iets te vroeg morgen ochtend! Trusten!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 19281

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: