Ere die ere toekomt! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Ere die ere toekomt! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Ere die ere toekomt!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

17 September 2016 | Montenegro, Igalo

Even kort ik ben moe vanavond weer 8 km gelopen!
Maar iedereen die mij kent, Jolanda heeft altijd blaren!!!! Altijd na 1 kilometer wandelen is het al raak, ongeacht welke schoenen ik aan heb!

Maar mensen ik heb het gevonden! Wandel sandalen van Teva, paars dat dan wel natuurlijk!
Nog nooit zo goed en fijn kunnen lopen in de zomer!
Ben er blij om hihihi!

Morgen een poging tot een verslag van vandaag nu te moe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 19302

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: