Zaterdag, De drie Lindbomen! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Zaterdag, De drie Lindbomen! - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Zaterdag, De drie Lindbomen!

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

18 September 2016 | Montenegro, Igalo

Zaterdag was het weer hard werken in de Therapie maar dat geeft niet daarna een rustdag! Traditie getrouw gaan we altijd een keer eten bij De drie Linden! Dat is een restaurant in Hercig Novi met een terras overdekt et drie hele grote lindebomen! Echt super mooi te zien!
Vijf uur vertrekken want we zouden lopend gaan!

Vijf voor vijf staat Petra aan mijn deur Help ik heb een probleem mijn stifttanden is er uit! Oeps eerst maar een tandarts regelen! Gelukkig zit er hier in de kliniek een tandarts, die op het punt stond naar huis te gaan, maar die haar nog wel even wilde helpen!
Wat een opluchting!
Vol goede moed en een vast geplakte tand gingen we verder!
Maar het was al flink wat later en aangezien we nog 8 kilometer moesten lopen voelden we wel wat druk!

Dat restaurant is altijd vol ook met locals reserveren kan niet en anders uren op de trap wachten voor er een plek is!

We hadden nog twee minuten om vanaf de 5de verdieping naar 04 te komen, trap af en de straat over om de bus te pakken!
Denk je even in de lamme en de blinde met haast, ik moet er gewoon om lachen!
Maar he we hadden de bus!
Voor 0,70 cent bracht die ons tot bijna voor de deur beter kan niet!

Tot onze opluchting was er plek en hebben we onze buik heerlijk vol gegeten en gedronken voor 10 euro! Nog altijd goedkoop hier!
Toen besloten terug te wandelen tot iemand tot de ontdekking kwam dat hij zijn telefoon incl pinpas kwijt was!
Helemaal teruggelopen naar restaurant overal zoeken maar niets gevonden!

De avond niet laten bederven, genotenvan een waterpolo wedstrijd, is een mega stadion in de buitenlucht erg mooi! Nog een heerlijk ijsje gedaan en verder wandelen!
Het onweerdein de verte waar we prachtig uitzicht op hadden en daar hebben we ook nog van genoten!

Bijna terugnog even het terras op en de voetjes wat rust gegeven toen moe maar voldaan naar het hotel terug!

En de mobiel......die lag nog gewoon braaf op bed te wachten!!!