Tito,s villa - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Tito,s villa - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Tito,s villa

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

06 September 2014 | Montenegro, Igalo

Poeh, vandaag is het kaarsje even uitgegaan.
Ik ben ontzettend moe en van het spuiten ook niet fit.
Het kuren hakt er ontzettend in nu maar hopen dat het het waard is.

Na de behandelingen van vandaag ben ik lekker op bed geploft, toen in de regen een eind wezen banjeren maar dat was ik snel zat.
Toen heerlijk op een overdekt terras gezeten, bakke thee gedaan.
Thee krijg je hier altijd met een halve citroen en een zakje honing, niet mijn smaak die honing, maar pepermuntthee met citroen is lekker.

Gisteravond een excursie gemaakt naar Tito,s villa, een dictator tijdens de oorlog van de Balkan landen zo werd mij verteld.
Een mega woning met drie verdiepingen, eigen zwembad, een geen kleintje hoor, en tevens zijn eigen kuuroord.
Nu komt het mooie nog, dit was zin vakantiewoning op te kuren en al met al is hij er maar drie keer geweest.
Alles is nog orgineel, tja is natuurlijk ook nog niet zo heel lang geleden.

Tripje naar Kotor heb ik voorbij laten gaan.
Straks gaan we gezellig met 8 mensen aan de boulevard eten.
Morgen,.....geen plannen, ik wacht ff af.

  • 06 September 2014 - 21:50

    Berrie:

    he meid ik lees het al .Je hebt het wel naar je zin .ook al is het best zwaar.
    leuk om te lezen wat je allemaal doet.
    ben benieuwd naar je volgende verslag.
    gr Berrie

  • 06 September 2014 - 22:08

    Jopie :

    Tnx. Berrie klopt helemaal, super naar mijn zin, maar ook helemaal kapot.
    Zelfs op zaterdag en zondag er heel vroeg uit, maar morgen mag ik uitslapen......tot kwart over 7!
    Maar goed, als het maar helpt.

  • 06 September 2014 - 22:15

    Pieter:

    Nou meid, ik geniet hier van je verhalen, helemaal leuk om je te volgen!
    Niet leuk om te horen dat je kaarsje uitging en dat je je niet fit voelt, maar
    Je weet waar je het allemaal voor doet!
    Wel fijn dat je het verder naar je zin hebt en troost je met 1 ding..........
    Ik moet er morgen om 6 uur uit! :-(

    Have fun en enjoy!!

  • 07 September 2014 - 11:25

    Jopie :

    Moet allemaal goed komen, kom vast als herboren terug :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 19332

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: