Zon - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Zon - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Zon

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

07 September 2014 | Montenegro, Igalo

Ten eerste pa en ma van harte gefelciteerd met jullie trouwdag. Bedacht me net dat dit de eerste x in 31 jaar is dat ik er niet bij ben.
Fijne dag toegewenst en kijk even in de kast in de sportkamer, in de paarse bloempot ligt nog iets voor jullie :-)

Joehoe, vandaag voor het eerst van de zon kunnen genieten, wat helaas maar van korte duur was want het komt nu wederom met bakken uit de lucht. En natuurlijk het onweer, wat hier oppermachtig klinkt want we liggen in een baai omringd door hoge bergen.

Wat heb ik toch een mazzel met de mensen die ik hier getroffen heb. Wat hebben we een schik samen gisteren super gezellig uit eten geweest en heerlijk zitten kletsen, daarna nog op een terras geploft en een bakkie gedaan.
Vanmorgen hadden we voor het ontbijt afgesproken en we hadden het zo gezellig dat we op een gegeven moment weggestuurd werden, nee....niet omdat we teveel lawaai maakten maar de eetzaal was al een half uur dicht.

Zo hoor je prachtige verhalen een oude vrouw (ach ze zijn hier allemaal oud) had ooit pepperspray uitgeprobeerd op een varken dat beest had zo verschrikkelijk staan schreeuwen dat het door merg en been was gegaan en ik vond het zooooo zielig.
Maar het mooie komt nog, die zelfde vrouw vertelde er nog achter aan dat ze twee dagen later wat mondspray wilde gebruiken en jullie raden het al.......t was de pepperspray, nou je kon mij opvegen lag dubbel onder de tafel, tja...god straft gelijk ;-)

Goed zo kwam ik er ook achter dat er nog meer mega Flikken Maastricht mensen zijn en de eerste aflevering heb ik natuurlijk gemist, dus vanmiddag hebben we een Flikken afspraak, uitzendinggemist, laptop glas wijn en kijken maar.

Verder zijn mijn longen aan het protesteren de artsen hier schijnen toch wat gerommel te horen, ow mijn lieve vrede, een ziekenhuis zie ik hier niet zitten.
Nu toch maar niet de Enbrel spuiten en maar weer aan de antibiotica. Hier moet ik in Nederland echt achter aan, dit is niet normaal meer.
T irritante van zo,n kuuroord is dat je bijna elk uur een arts of verpleegkundige achter je hebt staan om te horen hoe het gaat. Zwaar overbodig natuurlijk, maar ja voor al die oudjes kan het natuurlijk beroerder aflopen als ze zo iets hebben.
Zelf voel ik me eigenlijk prima alleen wat benauwd.
Ik doe maar even geen gekke dingen, misschien morgen een paar therapien overslaan en dan zal het vast beter gaan.

Ik ga even van het onweer geniet, fijne dag allemaal.

  • 08 September 2014 - 16:55

    Ilja:

    Heerlijk om je verhalen te lezen! Fijn dat het gezellig is, das toch altijd maar weer afwachten. Hoop dat je lijf het gekuur toch aankan, dat ziekenhuis moet je idd maar overslaan. Is toch echt prettiger voor je

  • 08 September 2014 - 23:14

    Jopie :

    Pas is inderdaad heel erg afwachten.
    Nu is het echt super.
    Behandelingen zijn wel veel en zwaar lichaam heeft er wel moeite mee moet echt voldoende rust houden.
    Dat ziekenhuis wil ik inderdaad dolgraag overslaan, tot nu toe nog gelukt :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 19335

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: