T-shirt story ;-) - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu T-shirt story ;-) - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

T-shirt story ;-)

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

13 Augustus 2015 | Montenegro, Igalo

Nog steeds hier en daar wat voorbereidingen aan het treffen. En ik vond dat ik mijn t-shirt story niet achter kon houden.
Elk jaar krijg ik manuele massages en dat doen ze met ontzettende vette massage olie......
......
... gevolg, vorig jaar een boel leuke t-shirts naar de maan door de vette massageolie die er niet uit te wassen is.

Ik had een goed plan, koop een paar leuke, maar vooral goedkope t-shirts die ik gebruik na manuele massage en laat ze lekker achter in Montenegro.
Nou de leuke t-shirts zijn gelukt, zwart en paars ja ja :-) ,goedkoop ook, 5 euro per stuk.....
....
...nou zul je je afvragen wat is dan het probleem......hihi, ik vind ze TE leuk om te versmeren ihihihi. Das toch ook een mooie bak.

Deze week kreeg ik super leuk nieuws, iemand die ik al drie jaar ken vh kuren (ze heeft me ooit opgeraapt toen ik de laatste traptrede miste) gaat dit jaar onverwachts toch weer mee, super gaaf :-)

De medicijnen zullen nog een drama worden. Inmiddels een derde soort injectie aan mijn medicijnen toegevoegd en aantal wisselingen, ow jee. Als de bijwerkingen maar uitblijven. .......maar we hebben nog een paar weken:-)