T-shirt story ;-) - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu T-shirt story ;-) - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

T-shirt story ;-)

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

13 Augustus 2015 | Montenegro, Igalo

Nog steeds hier en daar wat voorbereidingen aan het treffen. En ik vond dat ik mijn t-shirt story niet achter kon houden.
Elk jaar krijg ik manuele massages en dat doen ze met ontzettende vette massage olie......
......
... gevolg, vorig jaar een boel leuke t-shirts naar de maan door de vette massageolie die er niet uit te wassen is.

Ik had een goed plan, koop een paar leuke, maar vooral goedkope t-shirts die ik gebruik na manuele massage en laat ze lekker achter in Montenegro.
Nou de leuke t-shirts zijn gelukt, zwart en paars ja ja :-) ,goedkoop ook, 5 euro per stuk.....
....
...nou zul je je afvragen wat is dan het probleem......hihi, ik vind ze TE leuk om te versmeren ihihihi. Das toch ook een mooie bak.

Deze week kreeg ik super leuk nieuws, iemand die ik al drie jaar ken vh kuren (ze heeft me ooit opgeraapt toen ik de laatste traptrede miste) gaat dit jaar onverwachts toch weer mee, super gaaf :-)

De medicijnen zullen nog een drama worden. Inmiddels een derde soort injectie aan mijn medicijnen toegevoegd en aantal wisselingen, ow jee. Als de bijwerkingen maar uitblijven. .......maar we hebben nog een paar weken:-)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 19337

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: