Einde van de reis - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Einde van de reis - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Einde van de reis

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

23 September 2015 | Montenegro, Igalo

Inmiddels is het 23 september en ben ik weer terug in Nederland EN jarig geweest.

Het gala afgelopen maandag was weer geweldig. Het is zo ontzettend leuk om te zien hoe iedereen zich helemaal mooi maakt. Veel mensen waren naar de beauty en de kapper geweest en alle glitterjurken en pakjes kwamen te voorschijn. Ook alle mensen waren netjes straks in pak. Dit is een jaarlijks terug kerend iets meer errug leuk om mee te maken.

De tafels waren allemaal heel mooi opgemaakt en versiert met bloemen. Vervolgens kregen we een 5 gangen dineer allemaal aan tafel gebracht en de hele tijd was er een bandje om te zingen en te spelen, erg gezellig. En het is prachtig al die oude mensen te zien dansen met rolstoel, rollator, schuifelen enz. Het eten was verder heerlijk, de sfeer super goed dus wat wilde we nog meer.
Rond 11 uur gingen we terug naar de kamer.

Toen heb ik de laatste spulletjes in de koffer gedaan en kwam mijn reisgenootje nog even een cadeautje brengen voor mijn verjaardag. Toen toch ook maar even gewacht tot 12.00 uur. Was wel raar hoor om daar jarig te zijn.

's morgen ik lag nog lekker in bed te snoezelen werd er hard op de deur geklopt en daar stonden ze van het instituut met een fles champagne en een mooie kaart. Super leuk.
Maar hellup.....ik had alles al in gepakt en vond het toch wel leuk de champagne mee te nemen naar huis, dus hup de koffers weer over, alles overpakken en de champagne mee.
Beneden werd ik bij de lift al opgewacht en een hoop felicitaties. Erg lief.

Aan de ontbijt tafel kreeg ik nog wat cadeautjes.
Toen was het tijd om de brief van de arts op te halen, de sleutels in te leveren en naar de bus te vertrekken.
En ja hoor in de bus kwamen nog meer cadeautjes.
Op een gegeven moment deed ik mijn tas open om mijn id kaart te pakken toen ik NOG een cadeautje tegen kwam.
Ik schrok me eerst kapot, dacht dat ik de tas van iemand anders had, maar iemand had stiekkum een cadeautje in mijn tas gedaan toen ik even naar de wc was, zo lief allemaal.
tja.....1 grote familie daar.

Naar het vliegveld ging het wat minder voorspoedig, de eerste grenscontrole verliep prima, maar toen moesten we de grens bij Croatie over, dag gaf meer problemen ivm alle vluchtelingen, we hebben er lang moeten wachten en de tijd om in te checken begon te dringen.
Gelukkig waren we op tijd en hoefde daardoor niet lang te wachten op Dubrovnik dat was wel erg prettig

Ondertussen bleven de appjes smsjes en mailtjes binnen stromen.

We vertrokken met 20 minuten vertraging, maar waren redelijk snel weg met de tussenlading op Pula en precies op tijd landen we op Schiphol. Daar ging alles super snel, net geland en naar 5 minuten konden we al uitstappen.
We liepen naar de kofferband en toen we aankwamen lagen mijn koffers gewoon al op de band, WHOW zo snel heb ik het nog nooit gehad.
We hadden geen rijen bij de douane dus konden daar ook zo doorlopen.

Buiten 5 minuten op pa gewacht, die had er 1 uur en 3 kwartier over gedaan, en hup op naar huis. Helaas wel hier en daar flink wat op onthoud, maar ik was weer thuis (tnx pa voor het rijden).

Bij pa en ma heeeeeerlijk rauwe andijvie gegeten en natuurlijk een gebakje en weer cadeautjes.
Daarna doornaar huis, waar mijn huis leuk versiert was :-) en er mooie kaarten lagen.

En nu....nu zijn de koffers weer opgeruimd en de was is alweer klaar (tnx. ma).
Hele bijzondere reis.

Ik ben echt beroerd weggegaan, maar ben er zeker beter van terug gekomen. En ook weer mooie mensen leren kennen. Hopelijk volgend jaar weer terug!!

Bedankt voor het lezen allemaal. En speciale dank voor alle onbekende lezers die trouw blijven volgen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

Reumakuurreis 2015

Ja ja, ook dit jaar reis ik weer af naar Montenegro :-)

Recente Reisverslagen:

23 September 2015

Einde van de reis

21 September 2015

Laatste dag!

20 September 2015

De laatste lootjes!

18 September 2015

Spierpijn

16 September 2015

1ste week voorbij
jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 19322

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: