Dagbesteding - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Dagbesteding - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Dagbesteding

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

12 September 2015 | Montenegro, Igalo

Hier weer een berichtje uit het zon overgoten Igalo!
Het is stralend weer en rond de 30 graden! Ook de komende dagen zien er zo uit. Geniet dus.

Vandaag neem ik jullie even mee in mijn programma, hieronder de tijdsindeling;

6.30 opstaan
7.00 eten
7.30 wandelen
8.15 rekken/strekken/ademhalingsoefeningen
9.00 fysio
9.30 water fysio
10.00 manuele massage
11.00 water gymnastiek (dit is met een groepje de rest alleen)
11.30 electro therapie
16.00 zwemmen
18.30 eten
20.00 boulevard
21.30 slapen

Zo zien mijn afgelopen dagen eruit en ook de komende 10 dagen.
Behoorlijk pittig en druk programma dus. Maar dat geeft niet daar zijn we hiervoor en regelmatig skip ik een onderdeel omdat het anders echt te veel wordt.

Vandaag was mijn eerste dag zonder migraine had alleen maar hoofdpijn, halleluja ik denk dat de therapie, en de slaappillen, hun werk doen.

De meeste mensen schatten me hier rond de midden 20, kun je na gaan (ach wat wil je tussen 500 65+ mensen, dan ziet iedereen er jong uit ;-)).
Ook veel complimenten over mijn huid, ze vroegen al heb je dat jonge van je vader of van je moeder......euh......!

Nou gezellig is het in elk geval. Fijne mensen hoop lol en hard werken.
Morgen lekker een vrije dag, ben ik aan toe. We hebben voldoende plannen maar nog niet besloten. Een fijne dag gaat het vast worden.

Het eten is hier verder prima. Elke dag zo,n 12 bakken gevuld met warm en koud eten. Vis, vlees en vegetarisch, boontjes, wortels, bietjes, dopwerten en, paste, aardappelen (gebakken, gekookt, gepureerd enz) en dan nog bolletjes, stokbrood, salade, toetjes en ijs. Meer dan voldoende keuze!

Gisteren zijn we gezellig met een groepje uiteten geweest. Heerlijk uitgebreid, drinken, voor-en hoofdgerecht en een mega bak fruit als toetje (van het huis) en lekker wijntje erbij! We moesten op 10 euro betalen dat is inclusief fooi. Niet te geloven.

Voor nu ga ik lekker slapen!
Excuus voor alle spelfouten in de tekst, komt door die automatische woorden en ik moet mega snel typen. De internetverbinding valt steeds weg.

Groetjes

• 14 September 2015 - 21:43

Berrie Fijn:

Je meid wat een dag zo vroeg op en dan de hele dag bezig .heb respect voor je .hoop dat het vol te houden is gr berrie

• 14 September 2015 - 21:59

Jopie :

Tnx Berrie. T is ook heel pittig inderdaad. En dus ook geen excursies of wat dan ook. Maar ik weet waar ik het voor doe dat is het belangrijkste.