Van alles wat - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Van alles wat - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Van alles wat

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg jopie

15 September 2016 | Montenegro, Igalo

Afgelopen dinsdagnacht hebben ze weer een blik Nederlanders los getrokken, zo'n vijftig nieuwe Mesen zijn aangekomen! Allemaal moe gaar en shagie ook hun vluc had super vertraging! Of kwart over twee s nachts pas hier!

Bijzonder ook weer hoeveel mensen er klagen over het eten de therapie de bedden enz maar elk jaar kom ik ze weer tegen! Vraag me af of ze het thuis zoveel beter hebben!

Ik doe nog braaf elke dag therapie en elke middag zwemmen pittg maar het is het waard! Wordt wel moe van zo'n zes keer per dag dochen!

Gistermiddag lekker wezen shoppen en s avonds ff terras op! Zo vliegen de dagen wel voorbij! Verder nog een x uit eten nog een poging met de boot en nog een muziekavond!
En ach.... dan vliegen we weer naar huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Montenegro, Igalo

jopie

Mijn kuurreis naar Montenegro

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 19337

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 20 September 2016

Reumakuurreis 2016

08 September 2015 - 22 September 2015

Reumakuurreis 2015

02 September 2014 - 16 September 2014

Mijn tweede kuurreis

Landen bezocht: