Vertraging - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu Vertraging - Reisverslag uit Igalo, Montenegro van jopie - WaarBenJij.nu

Vertraging

Door: Jopie1982

Blijf op de hoogte en volg jopie

07 September 2016 | Montenegro, Igalo

Poeh.......wat een reisdagboek!
Twee uur vertrokken en s nachts om half drie in bed, ipv twaalf uur!
Het vliegtuig kwam pas om kwart voor zes aan en we zouden kwart over al vliegen, nou niet dus!
Er was een groep van zo'n twintig rolstoel mensen die 1 voor 1 op de plek getild moesten worden, dikke vertraging!

Zat ik notabene naast iemand die mega vliegangst had en aan het huilen en hyperventileren was, fijn! Not!
En het werd nog gezelliger toen we drie kwartier later lang het gevoel hadden in een boot op ruige zee te zitten!
Zelf ik werd kotsmisselijk bah!

In Pula moest iedereen eruit en weer door de douane gingen ze notabene het vliegtuig nog schoonmaken voor drie kwartier vliegen whaaaa! Na daar een uur gewacht te hebben de lucht in!
Weer een ruige rit!

De koffers duurde lang en helaas twee koffers kwijt, gelukkig niet die van mij!
Toen in de bus en twee grenscontroles die verliepen super!
Op de kamer wat eten en douchen en vandaag moe!!!!!!

Nog geen druk programma boodschappen doen, bijkletsen met bekenden de medische onderzoeken en natuurlijk welkom borrel en vannacht vroeg mijn mandje in!

Groetjes